Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem?

Oczywiście, udostępniamy taką możliwość, należy wykonać przelew na następujące dane:
Nazwa firmy: Adura
Numer konta: 72 1950 0001 2006 7565 2220 0005
Tytuł przelewu: W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia ze strony. w formacie #………..

Jaki jest koszt dostawy?

Ponieważ zależy nam Twojej wygodzie i zadowoleniu z zakupów, oferujemy darmową dostawę na wszystkie produkty! Niezależnie od wartości zamówienia!

Jaki dostawca doręcza Paczki?

Nasze paczki dostarczane są przez dostawców Poczty Polskiej

Jak zapłacić za zamówienie?

Za przesyłkę możesz zapłacić:
1. Za pomocą szybkiego i bezpiecznego przelewu online za pośrednictwem PayU
2. Przelewem tradycyjnym
3. Przy pomocy karty płatniczej.
Wybór opcji płatności następuje po uzupełnieniu danych adresowych i wybraniu sposobu dostawy.

Zapłaciłam za zamówienie przelewem tradycyjnym, nie otrzymałam potwierdzenia, dlaczego?

Przelewy tradycyjne są księgowane z opóźnieniem wynoszącym 1-2 dni robocze, oraz nie są księgowane w weekendy. Otrzymanie potwierdzenia o realizacji zamówienia zostanie do Państwa przesłane po zaksięgowaniu wpłaty, prosimy o poczekanie. Może to zająć 2-3 dni. Po zeskanowaniu numeru paczki zostanie on do Państwa wysłany pod postacią „Tracking ID”

Czy można poprosić o numer śledzenia paczki?

Po zeskanowaniu paczki przez dostawcę, zostanie do Państwa nadany mailowo numer śledzenia pod postacią „Tracking ID”, można wejść w ten numer, otworzy się strona Trackingowa, lub można też przepisać do systemu śledzenia poczty polskiej – tam może wystąpić 2-4 dniowe opóźnienie z pojawieniem się paczki w Polskim systemie śledzenia.

kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zgodnie ze stroną „wysyłka i dostawa” tj. http://adura.pl/wysylka-i-dostawa/ : Czas wysyłki: nasze produkty są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych jest to czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia, spakowanie i przygotowanie paczki oraz przekazanie jej do dostawcy. Czas dostawy: W związku z tym iż nasze paczki są wysyłane zza granicy – dostawa trwa dłużej niż standardowo, średnio 15-30 dni roboczych. Wszystkie informacje na temat wysyłki można uzyskać w powyższym linku lub w stopce każdej naszej strony sklepu.

Dlaczego zamówienie nie zostało dostarczone w całości?

Spowodowane jest to tym iż, paczki zostały wysłane z różnych magazynów, pozostała część zamówienia już niedługo się u Państwa pojawi,
Bardzo prosimy o poczekanie,

Dlaczego mogę być pewna, że zamówienie zostanie dostarczone?

Przede wszystkim dlatego, że jesteśmy 15 letnią firmą zarejestrowaną i działającą w Polsce, co zgodnie z obowiązującym prawem po dokonaniu przez Państwa płatności spoczywa na nas obowiązek dostarczenia opłaconego przedmiotu. Nawet w przypadku zgubienia przedmiotu przez Pocztę Polską mamy obowiązek wysłać towar ponownie na nasz koszt. O bezpieczeństwo transakcji i płatności dbają również takie firmy jak PayU, PayPal i Stripe, przez które zostaliśmy szczegółowo zweryfikowani.

Nie znalazłam odpowiedniego tematu, jak się z Państwem skontaktować?

W przypadku pytań innych niż przestawione prosimy o kontakt mailowy poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie: https://adura.pl/kontakt/ lub bezpośrednio na: Adura.sklep@gmail.com , zawsze prosimy o podanie numeru zamówienia,

 

  • Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem?

Oczywiście, udostępniamy taką możliwość, należy wykonać przelew na następujące dane:
Nazwa firmy: Adura
Numer konta: 72 1950 0001 2006 7565 2220 0005
Tytuł przelewu: W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia ze strony. w formacie #………..

  • Jaki jest koszt dostawy?

Ponieważ zależy nam Twojej wygodzie i zadowoleniu z zakupów, oferujemy darmową dostawę na wszystkie produkty! Niezależnie od wartości zamówienia!

  • Jaki dostawca doręcza Paczki?

Nasze paczki dostarczane są przez dostawców Poczty Polskiej

  • Jak zapłacić za zamówienie?

Za przesyłkę możesz zapłacić:
1. Za pomocą szybkiego i bezpiecznego przelewu online za pośrednictwem PayU
2. Przelewem tradycyjnym
3. Przy pomocy karty płatniczej.
Wybór opcji płatności następuje po uzupełnieniu danych adresowych i wybraniu sposobu dostawy.

  • Zapłaciłam za zamówienie przelewem tradycyjnym, nie otrzymałam potwierdzenia, dlaczego?

Przelewy tradycyjne są księgowane z opóźnieniem wynoszącym 1-2 dni robocze, oraz nie są księgowane w weekendy. Otrzymanie potwierdzenia o realizacji zamówienia zostanie do Państwa przesłane po zaksięgowaniu wpłaty, prosimy o poczekanie. Może to zająć 2-3 dni. Po zeskanowaniu numeru paczki zostanie on do Państwa wysłany pod postacią „Tracking ID”

  • kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zgodnie ze stroną „wysyłka i dostawa” tj. http://adura.pl/wysylka-i-dostawa/ : Czas wysyłki: nasze produkty są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych jest to czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia, spakowanie i przygotowanie paczki oraz przekazanie jej do dostawcy. Czas dostawy: W związku z tym iż nasze paczki są wysyłane zza granicy – dostawa trwa dłużej niż standardowo, średnio 15-30 dni roboczych. Wszystkie informacje na temat wysyłki można uzyskać w powyższym linku lub w stopce każdej naszej strony sklepu.

  • Czy można poprosić o numer śledzenia paczki?

Po zeskanowaniu paczki przez dostawcę, zostanie do Państwa nadany mailowo numer śledzenia pod postacią „Tracking ID”, można wejść w ten numer, otworzy się strona Trackingowa, lub można też przepisać do systemu śledzenia poczty polskiej – tam może wystąpić 2-4 dniowe opóźnienie z pojawieniem się paczki w Polskim systemie śledzenia.

  • Jak zgłosić reklamację?Realizacją reklamacji zajmujemy się w naszym biurze. Jeśli chcesz zgłosić wadę, to skontaktuj się z nami pod adresem: adura.sklep@gmail.com W większości przypadków wystarczy nam tylko zdjęcie lub nagranie video, abyśmy mogli ponownie nadać paczkę. W tej sytuacji nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu.
  •  Dlaczego zamówienie nie zostało dostarczone w całości?

Spowodowane jest to tym iż, paczki zostały wysłane z różnych magazynów, pozostała część zamówienia już niedługo się u Państwa pojawi,
Bardzo prosimy o poczekanie,

  • Dlaczego mogę być pewna, że zamówienie zostanie dostarczone?

Przede wszystkim dlatego, że jesteśmy 15 letnią firmą zarejestrowaną i działającą w Polsce, co zgodnie z obowiązującym prawem po dokonaniu przez Państwa płatności spoczywa na nas obowiązek dostarczenia opłaconego przedmiotu. Nawet w przypadku zgubienia przedmiotu przez Pocztę Polską mamy obowiązek wysłać towar ponownie na nasz koszt. O bezpieczeństwo transakcji i płatności dbają również takie firmy jak PayU, PayPal i Stripe, przez które zostaliśmy szczegółowo zweryfikowani.

  •  Nie znalazłam odpowiedniego tematu, jak się z Państwem skontaktować?

W przypadku pytań innych niż przestawione prosimy o kontakt mailowy poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie: https://adura.pl/elements/pages/kontakt/ lub bezpośrednio na: Adura.sklep@gmail.com , zawsze prosimy o podanie numeru zamówienia,